- MENU GŁÓWNE BIP
- Dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami
- Informacja o starostwie w tekście łatwym do czytania ETR
Informacja o starostwie w tekście łatwym do czytania ETR
| Informacja o Starostwie Powiatowym w Strzelcach Opolskich w tekście łatwym do czytania (ETR) | ![]() |
Starostwo Powiatowe, w skrócie Starostwo, znajduje się w Strzelcach Opolskich przy ulicy Jordanowskiej 2.
Szefem starostwa jest Pan Waldemar Gaida, któremu pomagają członkowie zarządu, naczelnicy, kierownicy wydziałów i jednostek oraz pracownicy.
Czym zajmuje się starostwo ?
Starostwo wykonuje różne zadania.
Zajmuje się sprawami związanymi z budową domu.
Możesz tutaj wyrobić kartę wędkarską.
Zarejestrujesz tutaj samochód, odbierzesz dowód rejestracyjny, tablice rejestracyjne lub prawo jazdy. Możesz zgłosić też informację o zmianie właściciela gruntu oraz uzyskasz wypis z rejestru gruntów.
Pracownicy starostwa dbają też o powiatowe szkoły oraz drogi.
Budynek Starostwa
Przed budynkiem jest miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku prowadzą dwa wejścia.
Pierwsze wejście jest od frontu, gdzie możesz wejść po schodach.
Drugie wejście jest od strony parkingu.
To wejście jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
Drzwi są odpowiednio szerokie, a za drzwiami znajduje się platforma dla niepełnosprawnych.
Na parterze jest toaleta dostosowana dla niepełnosprawnych.
Na parterze znajduje się Informacja, której pracownik wyjaśni Ci jak i gdzie załatwić daną sprawę.
W punkcie informacji zainstalowano pętlę indukcyjną.
Pętla indukcyjna to takie urządzenie, które pomaga lepiej słyszeć osobom, które mają aparaty słuchowe.
Praca Starostwa
Starostwo czynne jest od poniedziałku do piątku.
W poniedziałek pracuje od 7:30 do 17:00.
We wtorek, środę i czwartek od 7:30 do 15:30.
W piątek od 7:30 do 14:00.
Chcesz załatwić sprawę w Starostwie ?
Możesz przyjść do Starostwa i spotkać się z pracownikiem.
Możesz przynieść pismo i zostawić je w Informacji.
Informacja znajduje się na parterze budynku.
Możesz zadzwonić na numer: 77 440 17 00
Możesz napisać e-mail na adres:
Możesz wysłać pismo na adres:
Starostwo Powiatowe
ulica Jordanowska 2
47-100 Strzelce Opolskie
