Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Informacja o starostwie w tekście łatwym do czytania ETR

Informacja o Starostwie Powiatowym w Strzelcach Opolskich w tekście łatwym do czytania (ETR)

Starostwo Powiatowe, w skrócie Starostwo, znajduje się w Strzelcach Opolskich przy ulicy Jordanowskiej 2.

Szefem starostwa jest Pan Józef Swaczyna, któremu pomagają członkowie zarządu, naczelnicy, kierownicy wydziałów i jednostek oraz pracownicy.

Czym zajmuje się starostwo ?

Starostwo wykonuje różne zadania.
Zajmuje się sprawami związanymi z budową domu.
Możesz tutaj wyrobić kartę wędkarską.
Zarejestrujesz tutaj samochód, odbierzesz dowód rejestracyjny, tablice rejestracyjne lub prawo jazdy. Możesz zgłosić też informację o zmianie właściciela gruntu oraz uzyskasz wypis z rejestru gruntów.
Pracownicy starostwa dbają też o powiatowe szkoły oraz drogi.

Budynek Starostwa

Przed budynkiem jest miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku prowadzą dwa wejścia.
Pierwsze wejście jest od frontu, gdzie możesz wejść po schodach.
Drugie wejście jest od strony parkingu.
To wejście jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
Drzwi są odpowiednio szerokie, a za drzwiami znajduje się platforma dla niepełnosprawnych.
Na parterze jest toaleta dostosowana dla niepełnosprawnych.
Na parterze znajduje się Informacja, której  pracownik wyjaśni Ci jak i gdzie załatwić daną sprawę.
W punkcie informacji zainstalowano pętlę indukcyjną.
Pętla indukcyjna to takie urządzenie, które pomaga lepiej słyszeć osobom, które mają aparaty słuchowe.

Praca Starostwa

Starostwo czynne jest od poniedziałku do piątku.

W poniedziałek pracuje od 7:30 do 17:00.

We wtorek, środę i czwartek od 7:30 do 15:30.

W piątek od 7:30 do 14:00.

Wydział Komunikacji obsługuje od 7:30 do 18:00.

Chcesz załatwić sprawę w Starostwie ?

Możesz przyjść do Starostwa i spotkać się z pracownikiem.

Możesz przynieść pismo i zostawić je w Informacji.

Informacja znajduje się na parterze budynku.

Możesz zadzwonić na numer: 77 440 17 00

Możesz napisać e-mail na adres:

Możesz wysłać pismo na adres:

Starostwo Powiatowe

ulica Jordanowska 2

47-100 Strzelce Opolskie

PDFInformacja o działalności Starostwa w tekście łatwym do czytania ETR.pdf