Przejdź do treści strony
Powiat Strzelecki Biuletyn Informacji Publicznej

Wymiana dowodu rejestracyjnego w związku z brakiem miejsca na kolejne wpisy terminów badania technicznego

Kto może załatwić sprawę:

Wniosek składa właściciel pojazdu lub pełnomocnik.

Wymagane dokumenty:

- wniosek o wydanie nowego dowodu rejestracyjnego w związku z brakiem miejsca na kolejne wpisy terminów badania technicznego,

- dotychczasowy dowód rejestracyjny,

- karta pojazdu, jeżeli była wydana,

- zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu.

Dokumenty do wglądu:

- dowód osobisty właściciela i współwłaściciela

Opłaty:

54,00 zł dowód rejestracyjny (+0,50zł opłata ewidencyjna)
18,50 zł pozwolenie czasowe (+0,50zł opłata ewidencyjna)

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Uwagi:

Jeżeli pojazd jest przedmiotem współwłasności, wniosek może złożyć każdy ze współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo od każdego pozostałego współwłaściciela.
Na okres do wydania dowodu rejestracyjnego, nie dłuższy jednak niż 30 dni, organ rejestrujący, na wniosek właściciela pojazdu, wydaje pozwolenie czasowe.

Podstawa prawna:

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1088 z późn. zm.)

PDFwniosek o wtórnik wymiane dowodu rejestracyjnego.pdf

PDFupoważnienie.pdf

Metryczka
  • wytworzono:
    29-12-2016
    przez: Krzysztof Rozmus
  • opublikowano:
    29-12-2016 11:59
    przez: Krzysztof Rozmus
  • zmodyfikowano:
    22-01-2020 11:12
    przez: Rafał Kotrys
  • podmiot udostępniający:
    Powiat Strzelecki
    odwiedzin: 4341
Dane jednostki:

Powiat Strzelecki
47-100 Strzelce Opolskie
ul. Jordanowska 2
NIP: 756-18-12-928 REGON: 531412651
Numer konta: 63 8907 1089 2002 0090 0007 0002

Dane kontaktowe:

tel.: 77 4401 700
fax: 77 4401 701
e-mail: starostwo@powiatstrzelecki.pl
strona www: powiatstrzelecki.pl